Tuesday, December 15, 2009

Kau, Aku dan Dia....

Semalam ku melihatmu bersamanya
Berpegangan tangan,
Bahagia bersama.
Wajahmu cantik menawan hatiku
Oh sungguh indah
Ciptaan yang Esa
Tak ku duga kau datang kepadaku
Lalu bertanya
Siapakah namaku.
Kita bertukaran numbor telefon,
Lalu tercipta,
Sebuah cerita.
Tentang kau dan aku,
Bagaimana bermulanya sebuah kisah.

Kau dan juga aku,
Bertemu dan mula berpacaran
Kau dan juga aku,
Melupakan semua disisi.
Kau dan juga aku,
Berada di dunia kita.
Kau dan juga aku,
Bercinta dan juga berpisah….!!!

Seminggu lamanya perkenalan kita,
Mula bermesra,
Mula bercinta.
Namun itu semua tak berkekalan,
Mula bergaduh,
Mula membenci.
Ku tahu ini semua pasti terjadi,
kerna ku tahu,
kau bukan untukku.
Kerna kau telah meninggalkan kekasihmu,
Untuk diriku
Dan ku tahu
Tentang kau dan dia
Begaimana berakhirnya sebuah kisah

Kau dan juga dia,
Bertemu dan mula berpacaran
Kau dan juga dia,
Melupakan semua disisi.
Kau dan juga dia,
Berada di dunia kamu.
Kau dan juga dia,
Bercinta dan juga berpisah….!!!

No comments: